پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) 7 ماه به تاخیر افتاده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس از عملکرد وزارت بهداشت و درمان در خصوص تجهیز و تعمیر امکانات بیمارستانی در این حوزه انتخابیه گلایه کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) 7 ماه به تاخیر افتاده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس با گلایه از عملکرد وزارت بهداشت و درمان و شخص وزیر گفت: حدود ۷ ماه است که سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) که با مکافات تحویل شهرستان شد هنوز راه اندازی نشده و سی تی اسکن بیمارستان چمران هم که خراب شده است.

وی با بیان اینکه چه کسی باید این مشکلات را حل کند؟، اظهار کرد:  باید پاسخگوی بیماران بدحالی باشید که برای یک عکسبرداری، آواره دیگر مراکز سطح شهر می شوند.

همچنین گودرزی به اتفاق اعضای شورای اسلامی و راهداری بروجرد جهت رفع موانع تکمیل پروژه تعریض جاده باغ رضوان بازدید میدانی انجام گرفت که به زودی با اصلاح زیرسازی توسط شهرداری، عملیات آسفالت توسط راهداری اجرا می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به نهضت احداث زمین چمن مصنوعی در شهر و روستا، از پروژه ورزشی چمن مصنوعی محور روستایی آبسرده بازدید کرد. این پروژه با پیگیری مستمر عباس گودرزی نماینده مردم و مساعدت مسئولان ذیربط تامین اعتبار و عملیات اجرایی آن در دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شد و اکنون آماده افتتاح است.

با پیگیری های مستمر گودرزی برای تامین اعتبار لازم و مساعدت مسئولان ذیربط مرحله آهن ریزی سقف رختکنها و سرویس بهداشتی و آبخوری زمین چمن مصنوعی میدان زائران کربلا رقم خورد. از سوی دیگر پیرو پیگیری های مستمر عباس گودرزی نماینده مردم و زحمات مجموعه وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اعتبار و مجوز لازم جهت احداث سایت های جدید روستایی با هدف پوشش صد درصدی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه تامین شد و به زودی شاهد عملیات اجرایی این سایت ها خواهیم بود.

کلنگ زنی توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۵ تختخواب شهید آتشدست نهبندان
دنبال کنید

این سایت ها در روستاهای شهید بروجردی، توده زن، دهگاه، گوشه محسن ابن علی و چگنی کش اجرایی می شود.

این نماینده مردم بروجرد در مجلس پیگیر مطالبات حوزه آموزش و پرورش بروجرد و اشترینان شد. در جلسه عباس گودرزی صحرایی وزیر آموزش و پرورش و معاونان او، تکمیل خانه معلم و درمانگاه شماره دو فرهنگیان بروجرد، تکمیل و تجهیز سالن همایش آموزش و پرورش اشترینان، تعویض چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آموزش و پرورش و احداث دو چمن مصنوعی جدید در مدارس مطرح شد همچنین پیش از این نیز سه چمن مصنوعی در مدارس بروجرد و اشترینان احداث و بهره برداری شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi