شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اخذ مجوز برای ایجاد چند رشته جدید دانشگاه‌های پیام نور حوزه انتخابیه در دستور کار

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس بر لزوم حمایت و توسعه از دانشگاه پیام نور به ویژه در برنامه هفتم توسعه تأکید کرد و گفت: با موافقت وزیر علوم قرار است چند رشته جدید به این دانشگاه‌‎ها نیز اضافه شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99415
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اخذ مجوز برای ایجاد چند رشته جدید دانشگاه‌های پیام نور حوزه انتخابیه در دستور کار

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست خود با رؤسای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با هدف طرح و رفع مشکلات و معضلات علمی، آموزشی و ساختاری این واحدهای دانشگاهی، گفت: در این نشست هم اندیشی مسائل و مشکلات دانشگاهیان مطرح و بر ضرورت حمایت از دانشگاه پیام نور به ویژه در برنامه هفتم توسعه تأکید شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست اخذ مجوز تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی برای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که این مسئله با نظر موافق وزیر علوم نیز همراه است.

وی ادامه داد: اخذ اعتبار برای ساخت یک مجموعه چندمنظوره دانشگاهی در زمین اختصاصی دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد با سفر و بررسی معاون مالی و اداری وزارت علوم، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

آقاجری یادآور شد: راه‌اندازی مجدد دانشگاه پیام نور واحد امیدیه در این نشست مورد بحث قرار گرفت که مقرر شد این موضوع بررسی و پیگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین در دولت سابق برای مدت کوتاهی دانشگاه پیام نور شهرستان هندیجان تعطیل شد که با پیگیری های صورت گرفته، این مشکل رفع شد و اکنون با توجه به اینکه بخشی از امکانات، کارکنان و اعضای هیئت علمی آن جابه‌جا شده‌اند، مقرر شد با پیگیری‌های ویژه از طرف نماینده شهر برای تجهیز مجدد آن اعتبار  تخصیص یافته و در خصوص اخذ رشته جدید مساعدت صورت پذیرد. /

اجرای برنامه های اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد 
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi