جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۶۳ مورد سگ گزیدگی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران دکتر حسین عسکری در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: کلرسنجی و تست‌های میکروبی در حوزه آب شهری و روستایی گچساران انجام می‌شود.  وی بیان کرد: در کنار تلاش خوب و اقدامات مناسب در این حوزه در برخی جاها نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.  سرپرست شبکه بهداشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99385
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

۱۶۳ مورد سگ گزیدگی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران دکتر حسین عسکری در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: کلرسنجی و تست‌های میکروبی در حوزه آب شهری و روستایی گچساران انجام می‌شود.

 وی بیان کرد: در کنار تلاش خوب و اقدامات مناسب در این حوزه در برخی جاها نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به وجود سگ‌های بلاصاحب در این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه تعداد سگهای بلا صاحب در حوزه شهر و روستا زیاد شده و این افزایش باعث ایجاد مشکلاتی در سطح شهرستان شده‌اند.

 عسکری عنوان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۱۶۳ مورد گزیدگی توسط سگ در گچساران رخ داده است.

 وی گفت: شهروندان گچسارانی باید آگاهی لازم را داشته باشند، نسبت به غذا دادن سگ‌های ولگرد نیز حساسیت کمتری داشته و این اقدام را انجام ندهند تا باعث نشود که سگ‌ها برای حضور بیشتر در شهر تشویق شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: آگاهی مردم در مواجهه با سگ‌های ولگرد نقش مهم و استراتژیکی دارد. عسکری بیان کرد: سد معبر مواد غذایی یکی دیگر از مسائل مطرح در گچساران می باشد که از این مراکز توقع داریم مواد غذایی خود را اعم از آب معدنی دلسترها نوشابه‌ها و سایر مواد غذایی دیگر در زیر نور آفتاب قرار ندهند. وی افزود: با توجه به تاریخ انقضا و اینکه کالا هنوز تاریخ‌دار می‌باشد این اقدام باعث ایجاد فساد زود هنگام مواد غذایی خواهد شد. سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد:اگر آب معدنی‌ها و سایر نوشیدنی‌ها در زیر نور قرار بگیرند ترکیبات پلاستیکی آنها وارد محتویاتشان می شود و منجر به بیماری‌های خطرناک خواهد شد.

افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
دنبال کنید

عسکری اضافه کرد: نظافت جداول و کانال‌های آب در سطح شهر یکی از درخواست‌های شهروندان می‌باشد که باید این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi