شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت رفع مشکلات دانشگاه های آزاد بندرترکمن و گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: پیرامون رفع مشکلات دانشگاه های آزاد بندرترکمن و گمیشان مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

پیگیری جهت رفع مشکلات دانشگاه های آزاد بندرترکمن و گمیشان

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد سی تی اسکن بندرگز بدون ترک تشریفات از سوی دانشگاه علوم پزشکی  در اولویت کار قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از سوی مدیرعامل توانیر برای رفع حرائم برق غرب استان گلستان در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود. این موضوع از مطالبات به حق مردم بوده که براساس نظر فنی و نیاز سنجی شرکت توزیع برق استان اجرایی می شود.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس گفت: در حوزه ورزش نیز با مساعدت هایی که صورت پذیرفت و اعتباراتی که در نظر گرفته شده است مجموعه ورزشی تختی بندرترکمن در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز نشستی با رئیس دانشگاه آزاد استان داشتم که در این نشست پیرامون رفع مشکلات دانشگاه های آزاد بندرترکمن و گمیشان مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi