شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح آخرین وضعیت روند توزیع کتب درسی در بهمئی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار فارس در بهمئی از توزیع کتب درسی در بین مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: کتب مورد نیاز دانش آموزان شهرستان تأمین شده و از روز شنبه ۱۸ شهریورماه توزیع کتب درسی آغاز شده است. مسعود فرح بخش افزود: با هدف کاهش هزینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99196
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

تشریح آخرین وضعیت روند توزیع کتب درسی در بهمئی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار فارس در بهمئی از توزیع کتب درسی در بین مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: کتب مورد نیاز دانش آموزان شهرستان تأمین شده و از روز شنبه ۱۸ شهریورماه توزیع کتب درسی آغاز شده است.

مسعود فرح بخش افزود: با هدف کاهش هزینه برای خانواده ها، توزیع کتب در فروشگاه‌ها حذف شده و توزیع کتب تمام پایه‌ها تنها در مدارس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم ثبت نام کلی کتب درسی در شهرستان بهمئی زیر یک درصد است افزود: هم اکنون سامانه فروش کتاب‌های درسی باز است و دانش آموزان جامانده در تمامی مقاطع می‌توانند برای سفارش کتاب ثبت نام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: در مقطع ابتدایی ۹۰ درصد کتب درسی توزیع شد در مقطع متوسطه اول نیز ۸۰ درصد کتب نیز توزیع شده است.

فرح‌بخش با اشاره به اینکه اولیاء نگران کتب درسی فرزندان خود نباشند و به اندازه کافی کتب مورد نیاز موجود است گفت: در مقطع متوسطه دوم کتب وارد شهرستان شده ولی به علت مشکل سامانه ای و عدم صدور حواله توزیع کتب درسی هنوز آغاز نشده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi