جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و اظهار داشت: در سالروز رحلت حضرت محمد(ص) هیات‌های مذهبی مرکز استان با تجمع در میدان هفت به عزاداری می‌پردازند که این برنامه راس ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99166
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

اعلام برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و اظهار داشت: در سالروز رحلت حضرت محمد(ص) هیات‌های مذهبی مرکز استان با تجمع در میدان هفت به عزاداری می‌پردازند که این برنامه راس ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز شنبه ۲۵ شهریور مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) در ساعت ۹:۳۰ صبح دسته‌‌های عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان شهدای هفتم تیر و شهدای نیروی انتظامی عزاداری و سینه‌زنی می‌کنند.

وی همچنین از اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیات‌های مذهبی استان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این تعداد با هماهنگی آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در شب شهادت امام رئوف حضرت علی بن‌موسی الرضا( ع) در حرم مطهر این امام همام رواق امام خمینی(ره) به صورت سنتی استان عزاداری خواهند کرد.

این مسوول بیان کرد: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و با همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi