پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری جهت اختصاص دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت بهداشت مقرر شد اعتبار لازم جهت خرید یک دستگاه سی تی اسکن از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی برای بیمارستان فروج تامین شود که با این اقدام بخش اعظمی از مشکل بیماران این شهرستان برطرف خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99109
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

پیگیری جهت اختصاص دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فاروج

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت بهداشت مقرر شد اعتبار لازم جهت خرید یک دستگاه سی تی اسکن از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی برای بیمارستان فروج تامین شود که با این اقدام بخش اعظمی از مشکل بیماران این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای جبران خسارات سیل در برخی روستاهای فاروج تذکرات و مکاتباتی به وزیر کشور داده شد تا اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهد تا اینکه رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای حل مشکل فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه هم دیدار و گفت و گویی با ریاست سازمان نوسازی مدارس داشتم که در این راستا نیز مقرر شد برای چند مدرسه حوزه انتخابیه امکانات آموزشی فراهم شود و همچنین اعتباراتی هم برای بازسازی این مدارس در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi