شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مقتدرانه فرازبام خائیز دهدشت در لیگ برتر هندبال ایران

به گزارش کرونا از کهگیلویه، مجید پارسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز لیگ برتر هندبال کشور به میزبانی دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از امروز ۱۳ شهریور در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت شروع خواهند شد. مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت افزود: این مسابقات تا ۱۶ بهمن‌ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99036
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

حضور مقتدرانه فرازبام خائیز دهدشت در لیگ برتر هندبال ایران

به گزارش کرونا از کهگیلویه، مجید پارسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز لیگ برتر هندبال کشور به میزبانی دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از امروز ۱۳ شهریور در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت شروع خواهند شد.

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت افزود: این مسابقات تا ۱۶ بهمن‌ماه ادامه دارند و تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در این فصل حضور دارد.

وی تصریح کرد: قریب به ۸۰ درصد بازیکنان تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت بومی هستند.

پارسایی به تشریح هفته به هفته سی وششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: در اولین بازی هفته امروز، تیم فرازبام خائیز دهدشت با پلیمر خلیج فارس به مصاف هم خواهند رفت.

وی با بیان این‌که در هفته دوم تیم فرازبام استراحت دارد در تشریح دیگر هفته‌ها گفت: هفته سوم دوشنبه، ۱۵ آبان گیتی پسند – فراز بام خاییز دهدشت، هفته چهارم دوشنبه ۲۲ آبان فراز بام خاییز دهدشت – پیکان خراسان، هفته پنجم دوشنبه ۲۹ آبان پرواز هوانیروز – فراز بام خاییز دهدشت، هفته ششم دوشنبه ۶ آذر فراز بام خائیز دهدشت – آلومینیوم اراک، هفته هفتم دوشنبه ۱۳ آذر نفت و گاز گچساران – فراز بام خاییز دهدشت، هفته هشتم دوشنبه ۲۰ آذر فراز بام خاییز دهدشت – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، هفته نهم دوشنبه ۲۷ آذر فولاد مبارکه سپاهان – فراز بام خاییز دهدشت، هفته دهم دوشنبه ۴ دی فراز بام خاییز دهدشت – صنعت مس کرمان و هفته یازدهم دوشنبه ۱۶ بهمن زغال سنگ طبس – فراز بام خاییز دهدشت این مسابقات برگزار می‌شوند.

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در کهگیلویه
دنبال کنید

به گزارش فارس، با توجه به این‌که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت طی این سال‌ها افتخارات زیادی را برای این استان و شهرستان رقم زده و به مقام‌های برتر در لیگ‌های کشور حضور پیدا کرد، اما متأسفانه در این دوره آن‌گونه که باید حمایتی از مسؤولان استانی و شهرستانی در رابطه با تیم دیده نشده است.

در همین راستا مجید پارسایی در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص علل عدم حمایت و همکاری مسؤولان با این تیم را این‌گونه بیان کرد که: اگر کسی همراه ما نیست درکی از موضوع ندارد.

پارسایی با بیان این‌که به دور از هر گونه نگاه سیاسی ورزش را دنبال می‌کنیم گفت: ما در شهرستانی زندگی می‌کنیم که آسیب‌های اجتماعی فراوان وجود دارد، اما مسؤولان ما درکی از این‌که ورزش می‌تواند شغل ایجاد کند ندارند.

وی با بیان این‌که برخی پروژ‌ه‌های ایجاد شده در شهرستان ضرر آن‌ها بیش از منافع است گفت: ما به واسطه تشکیل تیم هندبال فرازبام خائیز اشتغال برای جوانان ایجاد کردیم، ما در ایرانی زندگی می‌کنیم که باید همه سلایق برای ایرانی سربلند گام برداریم، اما انگار دهدشت سوای ایران است.

پارسایی کهگیلویه را خاستگاه فرهیختگان بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی به این فکر بیاییم که دهدشت مال همه ما است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi