چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا دولت گوش شنوایی برای مطالبات برنج‌کاران و گندم‌کاران ندارد؟/وزارت جهادکشاورزی دولت سیزدهم؛ ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، با بیان اینکه دولت و وزیر جهاد کشاورزی گوش شنوایی برای صدای کشاورزان ندارند تاکید کرد که وزارت جهاد کشاورزی در این دوره از دولت  ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

چرا دولت گوش شنوایی برای مطالبات برنج‌کاران و گندم‌کاران ندارد؟/وزارت جهادکشاورزی دولت سیزدهم؛ ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت برنج‌کاران استان‌های شمالی، گفت: متاسفانه هنوز دغدغه‌هایی که در خصوص وضعیت برنج‌کاران و گندم‌کاران استان مازندران داشتیم، حل نشده است و مردم استان نسبت به این وضعیت معترض هستند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از تلاش زیادی که نمایندگان استان‌های شمالی برای رفع مشکل برنج‌کاران و گندم‌کاران داشتند اما همچنان دولت و وزیر جهاد کشاورزی گوش شنوایی ندارند و گویی صدای نمایندگان و کشاورزان این مناطق را نمی‌شنوند.

وی تصریح کرد: مردم این مناطق باور ندارند که دولت حرفی بزند اما روی آن نایستد و در حالی نسبت به وضعیت کشاورزان بی‌اعتنا باشد که کاشت گندم در این ایام بسیار مهم است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی در این دوره از دولت  ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را داشته است و به ضرس قاطع می‌گویم که وزارت جهاد کشاورزی این دولت از ضعیفترین و فشل‌ترین وزارتخانه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، در پایان از وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری مطالبات این منطقه در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi