شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان ثبت اسناد و املاک برای رفع مشکلات مردم نهایت همکاری را داشته باشد

نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات مردم اراک، خنداب و کمیجان در حوزه ثبت از مدیرکل ثبت اسناد استان مرکزی خواست تا نسبت به رفع مشکلات مردم نهایت همکاری را داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

سازمان ثبت اسناد و املاک برای رفع مشکلات مردم نهایت همکاری را داشته باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در دیداری با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی ضمن اشاره به اینکه ادارات ثبت اسناد به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و تراکم کاری بالا از ادارات حساس بشمار می آید بر تلاش همه مسئولان در راستای افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد و گفت: در برنامه هفتم جای هیچگونه نگرانی برای دغدغه های مطرح شده وجود ندارد و مجلس شورای اسلامی همواره نهایت همکاری را با تمامی دستگاه های مربوطه خواهد داشت.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات مردم اراک، خنداب و کمیجان در حوزه ثبت از مدیرکل ثبت اسناد استان مرکزی خواست تا نسبت به رفع مشکلات مردم نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره، پیرامون مشکلات و موانع موجود در حوزه ثبت به ارائه نکاتی پرداخت و خواستار توجه و حمایت مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه از پیشنهادات و نظرات سازمان ثبت اسناد کشور شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi