پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان آذربایجان غربی از کمبود امکانات مورد نیاز برای جامعه معلولان رنج می‌برد

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس، با بیان اینکه این استان از کمبود امکانات مورد نیاز برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویژه جامعه معلولان رنج می‌برد، از نبود امکانات و تجهیزات پزشکی لازم در بیمارستان‌های تامین اجتماعی به عنوان دیگر مشکلات این منطقه یاد کرد که نیازمند ورود جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

استان آذربایجان غربی از کمبود امکانات مورد نیاز برای جامعه معلولان رنج می‌برد

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن انتقاد از بی‌توجهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وضعیت افراد تحت پوشش بهزیستی در استان آذربایجان غربی، گفت: استان آذربایجان غربی از کمبود امکانات مورد نیاز برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویژه جامعه معلولان رنج می‌برد، همچنین عدم توزیع عادلانه شرکت سرمایه‌گذاری شستا در این استان نسبت به سایر استان‌ها از دیگر مشکلات موجود است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: افزایش جمعیت معلولان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که اغلب ناشی از افزایش میزان تصادفات جاده‌ای است یکی از مشکلات مهم این استان است، همچنین بیمه کارگران ساختمانی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از جمله مواردی است که نیاز به حمایت جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث نارضایتی مردم این استان شده است، از سوی دیگر عدم رسیدگی به مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تامین اجتماعی و نبود امکانات و تجهیزات پزشکی لازم اعم از سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی در آذربایجان غربی نیازمند ورود جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: لازم است برای برون‌رفت از این مشکلات پیش‌بینی‌های لازم را در برنامه هفتم توسعه داشته باشیم کما اینکه انتظار داریم همسان‌سازی حقوق توسط صندوق‌ها در هر استان برای بیش از ۷۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی انجام شود که متولی مستقیم این مهم نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بنابراین وزیر کار باید بودجه این بخش را به طور دقیق پیش‌بینی کند و اجازه ندهد که زندگی جامعه بازنشستگان تحت شعاع تورم افسار گسیخته قرار گیرد. همچنین تقویت مدیران شرکت‌های زیرمجموعه خود را در دستورکار قرار دهد./

پایان پیام

تکذیب شناسایی مورد دوم ابتلا به آبله میمون در بابل
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi