شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری جهت ساخت چندین زمین ورزشی در شهرستان دشتی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: در چند سال اخیر احداث ۲۳ زمین ورزشی در شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی و شهرستانی شروع شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98951
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

پیگیری جهت ساخت چندین زمین ورزشی در شهرستان دشتی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در همه حوزه‌ها بویژه ورزش شاهد هستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر ۲۳ زمین ورزشی شروع و یا در دست اجرا است که با تکمیل آنها تحولات خوبی در حوزه ورزش شاهد خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش، راه و ورزش در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که این اقدامات در شرایطی رقم می‌خورد که کشور دچار شدیدترین تحریم‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و راهداری در اختیار نماینده است که برای پروژه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان توزیع شد.

کرمی یادآور شد: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم و هیچ گاه خودمان گرفتار حواشی نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi