دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

‌بازدید رسولی نژاد از مراحل احداث بیمارستان شهر دماوند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از بخش های مختلف و در حال احداث بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهر دماوند بازدید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98936
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

‌بازدید رسولی نژاد از مراحل احداث بیمارستان شهر دماوند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از بخش های مختلف و در حال احداث بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند( آزمایشگاه، درمانگاه، اورژانس، بخش بستری، اتاق های عمل، ریکاوری، واحد استریل مرکزی و…) بازدید کرد. در این بازدید با پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان رو در رو صحبت کرد.

سپس با مدیر کل تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اخذ چارت سازمانی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای افتتاح بخش های بستری، اتاق های عمل و… تماس گرفت.

این نماینده مجلس به همراه رئیس و عضو شورای اسلامی شهر دماوند و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان از محله شلمبه و شهرک‌های جهاد، محک و فرهنگیان بازدید کرد در این بازدیدها که تا پس از نماز مغرب و عشاء ادامه داشت، در ابتدا معتمدین ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده، به بیان مشکلات باقیمانده پرداختند. آنها خواستار تسریع در احداث کمربندی جنوبی گیلاوند، بهسازی و آسفالت معابر، اصلاح هندسی مسیر کند رو بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تسریع در احداث خط انتقال و تصفیه خانه فاضلاب، مسکن جوانان، تسریع در احداث درمانگاه تامین اجتماعی، رفع کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان سوم شعبان، رفع مشکلات زیست محیطی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین شدند.

در ادامه مقامات ذکر شده ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده، به مطالب مطروحه و سئوالات اهالی پاسخ دادند، بر پیگیری جدی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تاکید کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi