یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهضت ملی مهارت آموزی باید در کشور ساماندهی شود/ باید تولید ناخالص را به نهضت مهارت آموزی گره بزنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به لزوم دست یابی به نوآوری در مهارت ها، گفت: نهضت ملی مهارت آموزی باید در کشور ساماندهی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98922
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

نهضت ملی مهارت آموزی باید در کشور ساماندهی شود/ باید تولید ناخالص را به نهضت مهارت آموزی گره بزنیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار در مراسم افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه خواهران شهرستان یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی، گفت: خروجی آموزش و پرورش در نهایت باید منجر به ایجاد یک شغل شود و فارغ التحصیلی دانشجویان نباید دغدغه شغلی داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اینکه نهضت ملی مهارت آموزی باید در کشور ساماندهی شود، اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور با هماهنگی تمام نهادهای مهارت آموز انجام گرفته و آینده درخشانی در انتظار کشور است.

وی عنوان کرد: مهارت های امروزی برای شغل های فردا نیست و قطعا مشاغلی که در آینده راه اندازی می شود نیازمند مهارت های جدید است.

نماینده مردم با اشاره به لزوم دست یابی به نوآوری در مهارت ها و تدوین راهبردهای آن، ادامه داد: دولت در این زمینه باید تدوین راهبرد و نظارت را عهده دار باشد و مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای توسعه یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه امروزه مهارت آموزی در دنیا به عنوان یک اولویت شناخته می شود، خاطرنشان کرد: تولید ناخالص و رشد آن در بسیاری از کشورهای دنیا به نهضت مهارت آموزی گره خورده و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

جوکار با بیان اینکه مربیان و کارشناسان نقش بسیار مهمی در موضوع مهارت آموزی دارند، اظهار داشت: آموزش و تربیت این مربیان بسیار حائز اهمیت است زیرا در پیشبرد اهداف نقش تاثیرگذاری خواهند داشت./

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi