دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش تعداد نمایندگان استان همدان به نفع مردم است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از امضا طومار درخواست افزایش یک نماینده مجلس به استان همدان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98913
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

افزایش تعداد نمایندگان استان همدان به نفع مردم است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام موضع خود در خصوص افزایش یک نماینده در استان تاکید کرد: اینجانب با همراهی آقای فتح‌اله توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار پیگیر این مسئله بودیم و طومار درخواست را امضا کردیم.

وی با بیان اینکه با دبیر کمیته مربوطه آقای صباغیان مسئول پیگیری نیز درباره این مهم صحبت هایی داشتیم، تصریح کرد:  پیگیری‌های لازم جهت تسریع در انجام و اهتمام ویژه در کسب نتیجه صورت گرفت.

فلاحی با اشاره به اینکه شخصا مسئله را از کمیسیون داخل شوراها نیز پیگیری کردیم، عنوان کرد: در این کمیسیون بر افزایش سهم نمایندگی شهرستان همدان و فامنین، شهرستان‌ بهار و شهرستان کبودرآهنگ که هر یک دارای حوزه گسترده‌ای هستند، تاکید شد.

نماینده مردم همدان و فامنین افزود: آقای توسلی نیز با اهتمام زیاد به دلیل گستردگی حوزه انتخابیه و برخورداری از شرایط قانونی با جدیت پیگیر این مسئله بودند.

وی علت این اعلام موضع را متضرر شدن مردم به ویژه در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ برشمرد و گفت: به دلیل  اینکه هر یک از این دو شهرستان از روستاهای تابعه زیادی برخوردار هستند و رسیدگی شبانه‌روزی و جهادی می‌خواهد، قانونا از شرایط داشتن یک نماینده از هر شهرستان را دارند و عملا یک نماینده برای هر دو شهرستان کم است و امکان بررسی مشکلات و سرکشی کاهش می‌یابد این به ضرر مردم است لذا باید با جدیت تمام پیگیر انجام این مهم باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi