شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی و آب و فاضلاب جنوب بابل

نماینده مردم بابل در مجلس ضمن بازدید از پروژه‌های گازرسانی و آب و فاضلاب جنوب بابل، بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98904
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی و آب و فاضلاب جنوب بابل

 به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، علی کریمی فیروزجایی رئیس فراکسیون عشایری و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرعامل و معاون شرکت آب و فاضلاب مازندران، مدیر امور عشایر مازندران، نماینده بسیج سازندگی و مجریان پروژه‌های آب و گاز منطقه از مناطق عشایری جنوب شهرستان بابل بازدید به عمل آورد.

کریمی فیروزجایی در جریان این بازدید عنوان کرد: پروژه گازرسانی این منطقه به طول ۶٠ کیلومتر خط اصلی و فرعی، گاز منطقه آلاشت سوادکوه را به گاز منطقه شیخ موسی بابل رینگ خواهد کرد.

وی افزود: در فاز اول این پروژه سه روستای اسب خونی، استاچال و پیرکلوم و در فاز دوم روستاهای سنگلپا، پیت کت، کررودبار، کالی بن و کریوش از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و در میان مدت خط گاز به روستاهای منطقه گلیران و میدانک (میونک) متصل خواهد شد. 

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: پروژه های آبرسانی مناطق جنوبی بابل با همکاری سازمان بسیج سازندگی مازندران و شرکت آب و فاضلاب با احداث مخازن آب و اجرای خط انتقال آب و شبکه های داخلی روستاها در جریان است.

رئیس فراکسیون عشایری مجلس تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه های مذکور، در خصوص تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تصمیمات مقتضی اتخاذ شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi