شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری کلاهبردار فروش حواله‌ های صوری خودرو در هرمزگان

به گزارش کرونا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان از ماموریت ویژه دادستان این شهرستان برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست خبر داد.   مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: فردی که با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

دستگیری کلاهبردار فروش حواله‌ های صوری خودرو در هرمزگان

به گزارش کرونا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان از ماموریت ویژه دادستان این شهرستان برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست خبر داد.

  مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: فردی که با فروش حواله‌های صوری خودرو به شهروندان رودانی از آن‌ها میلیاردها تومان وجه نقد دریافت کرده بود، دستگیر شد.
 
وی بیان کرد: با دریافت شکایت‌های متعدد با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله‌های صوری خودرو در شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.
 
رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه متهم پس از دریافت مبالغ قابل توجهی از مالباختگان، پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مراجعه آن‌ها نبوده است، اظهار کرد: به دستور مقام قضایی بلافاصله باتوجه به شگرد متهم، هویت و مخفیگاه وی، شناسایی و در یک عملیات پلیسی فرد موردنظر دستگیر شد.
 
قهرمانی یادآورشد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان با تجمیع پرونده‌های مشابه و در بررسی‌ ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد تاکنون ۱۱ نفر از شهروندان رودانی از این فرد به عنوان کلاهبرداری شکایت کرده اند.
 
وی با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آن‌ها اولویت اصلی دستگاه قضایی استان است، تصریح کرد: براین اساس به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان ماموریت داده شد برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست، تدابیر لازم را اتخاذ کند که در نتیجه آن توافقاتی با متهم به منظور رد مال و بازگرداندن مبالغ دریافتی صورت گرفته است.
 
رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تاکید بر اینکه متهم یادشده تا زمان تسویه حساب کامل و تحویل مبالغ و وجوه دریافت شده به مالباختگان در زندان به سر خواهد برد، خاطرنشان کرد: روند تحقیقات قضایی در خصوص اتهامات این فرد در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودان ادامه دارد که نتیجه آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

خدمات‌دهی دهیاری‌ها تا زمان اجرای آیین‌نامه الحاق روستاها به شهر یاسوج
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi