جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدای آمبولانس 3.2 میلیارد تومانی به دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، رئیس نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک گفت: بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی در روز‌های گذشته دومین دستگاه آمبولانس تجهیز شده را به بخش دیشموک اهدا کرد و این اقدام در کنار دیگر کار‌ها خدمت بزرگی به مردم است. اسفندیار مختاری افزود: این آمبولانس به سفارش بنیاد مستضعفان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۱۶

کرونا :

اهدای آمبولانس 3.2 میلیارد تومانی به دیشموک

به گزارش کرونا از چاروسا، رئیس نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک گفت: بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی در روز‌های گذشته دومین دستگاه آمبولانس تجهیز شده را به بخش دیشموک اهدا کرد و این اقدام در کنار دیگر کار‌ها خدمت بزرگی به مردم است.

اسفندیار مختاری افزود: این آمبولانس به سفارش بنیاد مستضعفان از شرکت‌های خودروسازی داخلی خریداری و طبق استاندارد‌ها تجهیز شده و به زودی در اختیار مرکز بهداشت و درمان بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه قرار می‌گیرد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک ارزش این آمبولانس را ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تجهیزات داخل این آمبولانس شامل الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر، لانک بک برد، جلیقه ثابت سازی ستون فقرات، تشک خلاء، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، پالسی اکسی متر و کولار گردنی است.

اهدای آمبولانس 3.2 میلیارد تومانی به دیشموک 3

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi