یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زارعی بر ضرورت ساماندهی رودخانه تجن تاکید کرد

نماینده مردم ساری در مجلس با سرکشی به حوزه انتخابیه علاوه بر حضور در آیین کلنگ زنی یک پروژه از ساختمان جدید دهیاری روستای زیدسلفی بازدید کرد و ساماندهی روخانه تجن را پیگیر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98443
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

زارعی بر ضرورت ساماندهی رودخانه تجن تاکید کرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خود ساری و میاندرورد، با همراهی بابایی دیگر نماینده این حوزه انتخابیه، علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود، بخشداران و روسای ادارات شهرستان میاندورود از ساختمان جدید دهیاری روستای زیدسفلی بخش مرکزی میاندورود رونمایی کرد.

منصورعلی زارعی کیاپی

همچنین آئین کلنگ زنی میدان شهید برات نمایان سه راه اسلام آباد شهرستان میاندورود با حضور منصورعلی زارعی و علی بابایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار میاندورود و اعضای شورای اداری شهرستان میاندورود برگزار شد.

زارعی با حضور در هجدهمین جلسه بررسی ظرفیت گردشگری تجن که در استانداری برگزار شد با اشاره به ظرفیت های اشتغال زایی و سرمایه گذاری این پروژه بیان داشت: ما در واقع در حال ساماندهی رودخانه تجن هستیم که موجب حفظ این رودخانه و اراضی کشاورزی کشاورزان می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: ما از همان روز اول تاکید زیادی روز الزامات قانونی و محیط زیستی داشتیم و هیچکس حق ندارد از الزامات قانونی عبور کند. افزون بر منابع  مطالعاتی گذشته یک میلیارد تومان دیگر هم  برای تداوم کارهای پژوهشی و مقدماتی اختصاص داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi