جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیریت بحران نیاز به تشکیل قرارگاه رسانه ای و همراهی افکار عمومی دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با بیان اینکه کشورمان بحران خیز و حادثه خیز است، گفت: مدیرت بحران برای به نتیجه رسیدن برنامه هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه ای است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مدیریت بحران نیاز به تشکیل قرارگاه رسانه ای و همراهی افکار عمومی دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده با حضور در همایش مدیران سازمان مدیریت بحران کل کشور با بیان اینکه جنس بحران ها در جامعه امروزی تغییر کرده است، گفت: امروز در شیوه حکمرانی دچار مشکل هستیم و کارهایی می کنیم که با عقل سازگاری ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس اضافه کرد: مدیریت بحران نباید منتظر سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی باشد بلکه باید شیوه های جدید حکمرانی را که کشور به آن نیاز دارد مطرح کند تا از سوی بالادستی ها، به برنامه و سیاست تبدیل شود.

وی به روند تشکیل مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: اوایل دهه هشتاد ستاد بحران کشور در اتاقی در وزارت کشور خلاصه می شد اما امروز شاهدیم شاکله سازمان شکل گرفته و در تمامی استان ها مدیریت دارد.

وی ادامه داد: به این سازمان به شدت نیاز داریم و حاکمیت نیز به این جمع بندی رسیده است زیرا که در نبود این سازمان، هزینه های چندین برابری برای کشور تحمیل شده است.

علیزاده با بیان اینکه کشورمان بحران خیز و حادثه خیز است، گفت: مدیرت بحران برای به نتیجه رسیدن برنامه هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه ای است.

وی گفت: همراه کردن رسانه ها در مواقع بحران جزو سخت ترین کارهاست اما اگر ستاد به این قرارگاه مجهز شود و افراد آموزش دیده داشته باشد می تواند در حادثه ها، افکار عمومی را همراه خود و بحران را مدیریت کند./

پایان پیام

مکان ورزشی اختصاصی بانوان در آبادان وجود ندارد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi