یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید به سرعت راه آهن به پارس آباد برسد

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بازدید از پروژه راه آهن اردبیل به میانه از اعتبارات تزریقی به این پروژه و لزوم رسیدن راه آهن به پارس آباد گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

باید به سرعت راه آهن به پارس آباد برسد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد از پروژه راه آهن اردبیل-میانه بازدید کرد و گفت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته شده است که در نشستی در ریاست جمهوری مقرر شد ذوب آهن معادل ۵۰۰ میلیارد تومان ریل به این پروژه تزریق کند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای تکمیل پروژه  ۷۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که ۴۵۰ میلیارد تومان آن به صورت نقد به پروژه تزریق شده است همچنین تاکید شده که اتصال اردبیل و پارس آباد به شبکه ریلی باید اتفاق بیافتد به عبارتی راه آهن در میانه متوقف نمی شود.

وی تاکید کرد: از تهاتر نفت هزار میلیارد تومان کسب در آمد شده که با مجوز سران قوا و تایید های لازم بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل- میانه اعتبار تزریق می شود که همه از نمایندگان، استاندار و دولت باید تلاش کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن راه آهن به شهر پارس آباد برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi