شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گرگان اولین شهرستان فاقد مشاور املاک غیرمجاز در گلستان

به گزارش کرونا از گرگان، مهدی ملک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان تا کنون ۱۳۶ بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در گرگان شناسایی و پلمب شده و در حال حاضر هیچ مشاور املاک بدون پروانه در مرکز استان گلستان فعالیت ندارد.   وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98338
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

کرونا :

گرگان اولین شهرستان فاقد مشاور املاک غیرمجاز در گلستان

به گزارش کرونا از گرگان، مهدی ملک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان تا کنون ۱۳۶ بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در گرگان شناسایی و پلمب شده و در حال حاضر هیچ مشاور املاک بدون پروانه در مرکز استان گلستان فعالیت ندارد.

 

وی ادامه داد: در مجموع یک هزار و ۴۴ بنگاه مشاور املاک در استان بازرسی شده و در طی این بازرسی‌های مستمر یک هزار و ۲۹۰ واحد صنفی دارای پروانه شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: پس از بازدید از بنگاه‌های مشاور املاک مرکز استان گلستان ۷۵ بنگاه بدون پروانه و ۶۱ بنگاه با پروانه منقضی شناسایی شده است.

رملک تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشاور املاک بدون پروانه و غیرمجاز در گرگان فعالیت ندارد.

وی افزود: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان با هدف جلوگیری از سوداگری در بازار مسکن تشکیل و اعضای این کارگروه، متشکل از دستگاه های نظارتی، بازرسی‌های مستمر از بنگاه‌های سطح استان انجام می‌دهند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi