شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز در ملارد خشت‌گذاری شد

به گزارش کرونا از ملارد، آیین خشت‌گذاری هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز حاج احمد علاقبند در بخش صفادشت ملارد صبح امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و دیگر مسئولان انجام شد. این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر در ۴ طبقه بنا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98335
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

کرونا :

هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز در ملارد خشت‌گذاری شد

به گزارش کرونا از ملارد، آیین خشت‌گذاری هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز حاج احمد علاقبند در بخش صفادشت ملارد صبح امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و دیگر مسئولان انجام شد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر در ۴ طبقه بنا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی چند منظوره آینده سازان روستای قلعه فرامرز در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار بیش از ۴۸ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر ملارد به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۳۲۰۰ متر زیربنا در ۴ طبقه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های ملارد در هفته دولت است.

همچنین ساختمان اداره مالیات شهرستان ملارد در شهرک اداری که روند احداث آن از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد با حضور استاندار تهران افتتاح شد. این طرح مذکور در زمینی به مساحت  ۷۸۰ مترمربع در۴ طبقه  و ۱۴۰۰ متر بنا با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه سالن چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی ملارد با ظرفیت ۲ هزار نفر افتتاح و به بهره برداری رسید. این طرح در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا با رعایت ضوابط و نکات فنی احداث شده است.

این مجموعه علاوه بر طراحی سالن‌های مختلف جهت ورزش‌هایی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، ورزش‌های رزمی و هوازی یکی از نقاط اصلی خدمت رسانی و مدیریت به هنگام بحران در سطح شهر ملارد نیز خواهد بود.

بیش از ۶۷۲ هزار دُز واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمدتزریق شد
دنبال کنید

 بهره برداری از فیبر نوری شهرک امید بخش صفادشت با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال جهت بهره‌مندی مشترکین از خطوط تلفن ثابت و اینترنت ثابت آخرین طرحی بود که امروز افتتاح شد.

هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز در ملارد خشت‌گذاری شد 3

 

استاندار تهران در  آیین خشت‌گذاری هنرستان خیّرساز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این خیّر محصول عمرش را برای توسعه دانش و فرهنگ ناب اسلامی در اختیار دیگران گذاشته که کار بزرگی است و آثار آن ماندگار می‌باشد.

وی با تقدیر از خیّرین افزود: این فرصت بی نظیری است که به واسطه این عمل خیر، ایثار و گذشت زمینه پرورش نسل آینده فراهم می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: زمین فوتبال نیز در این بخش با کمک شهرداری و دهیاری به بهره برداری رسید.

فخاری در مورد پروژه‌های هفته دولت در استان گفت: ۹۲۶ پروژه با ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان طی هفته دولت افتتاح می‌شود و ۱۱۷ پروژه جدید نیز با پیش‌بینی ۱۳ هزار میلیار تومان منابع مالی کلنگ‌زنی می‌شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi