چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تنها داروخانه شهر قلعه رئیسی هم تعطیل شد

به گزارش کرونا از چاروسا، در ماه‌های اخیر برخی مشکلات حوزه درمان بخش چاروسا رسانه‌ای شد که با واکنش های مختلف مسئولان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه همراه بود و یکی از این مشکلات به موضوع داروخانه مرکزی و تنها داروخانه بخش چاروسا باز می‌گشت. در ماه گذشته مووضع فروش آزاد دارو موضوعی چالش برانگیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98323
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

تنها داروخانه شهر قلعه رئیسی هم تعطیل شد

به گزارش کرونا از چاروسا، در ماه‌های اخیر برخی مشکلات حوزه درمان بخش چاروسا رسانه‌ای شد که با واکنش های مختلف مسئولان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه همراه بود و یکی از این مشکلات به موضوع داروخانه مرکزی و تنها داروخانه بخش چاروسا باز می‌گشت.

در ماه گذشته مووضع فروش آزاد دارو موضوعی چالش برانگیز بود و در ادامه مشکلاتی در زمینه کمبود دارو بر سر زبان‌ها بود.

اما مشکلات داروخانه به همین جا ختم نشد و چند روزی است که وسایل را جمع آوری کرده و هم اکنون تنها داروخانه بخش چاروسا که در سطح شهر مستقر بود تعطیل شده است.

تعطیلی این داروخانه که منبع و مکان اصلی تامین داروهای مورد نیاز مردم است می تواند مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورد و تمدید نکردن صاحب قبلی ملک داروخانه سبب تعطیلی داروخانه شد لذا مسئولان مرکز بهداشت و درمان باید فکری به حال این معضل کنند.

در روزهایی که مردم برای خرید بعضی داروها باید به شهر دهدشت مراجعه کنند و مسیر ۷۰ کیلومتری را با هزینه هنگفت پرداخت کنند باید هر چه سریع تر موضوع پیگیری و برطرف شود.

صاحب داروخانه هم باید از ماه ها قبل فکری به حال مکان داروخانه می کرد که با چنین مشکلاتی روبرو نشوند اما آنچه شواهد و قرائن نشان می دهد شاید تعطیلی این داروخانه ماه‌ها طول بکشد.

گفتنی است، در مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی یک داروخانه داروهای ابتدایی را به بیماران عرضه می کند اما نمی تواند پاسخگوی خیل بیماران و مردم باشد و تنها داروهای اولیه در آن پیدا می شود که لازم است مسئولان مربوطه پیگیر این معضل باشند.

نظام تشخیص صلاحیت کارشناسان و مشاوران تصویب شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi