چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقادات احمدی‌کیش از شهردار یاسوج/از شکستن این همه درخت در برف 17 سانتی تا ضعف در درآمدزایی

به گزارش کرونا از یاسوج فرشید احمدی‌کیش عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ظهر امروز در جلسه طرح سوال از شهردار یاسوج خطاب به نستهن مقدم شهردار گفت:  من ۴ تا ۵ بار تاکنون از استیضاح تا انتخاب به شما رای داده‌ام. وی با انتقاد از برخی مشکلات گفت: در راستای درآمدزایی اعتقاد دارم که این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98200
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

انتقادات احمدی‌کیش از شهردار یاسوج/از شکستن این همه درخت در برف 17 سانتی تا ضعف در درآمدزایی

به گزارش کرونا از یاسوج فرشید احمدی‌کیش عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ظهر امروز در جلسه طرح سوال از شهردار یاسوج خطاب به نستهن مقدم شهردار گفت:  من ۴ تا ۵ بار تاکنون از استیضاح تا انتخاب به شما رای داده‌ام.

وی با انتقاد از برخی مشکلات گفت: در راستای درآمدزایی اعتقاد دارم که این بحث جدی گرفته نشده است ممیزی از دوره آقای عبدی زاده آغاز شد چرا کار ادامه پیدا نکرد همچنین بخشی از صحبت های شما را قبول ندارم چرا که چندین متغیر در درآمدزایی اثرگذار است مدیریت خوبی در زمینه هزینه‌ها و درآمدها نشده چرا به مدت ۶ سال در سازمان های شما صورت مغایرت بانکی صورت نگرفته است تا جلوی برخی از انحرافات گرفته شود.

وی در ادامه در خصوص ضعف در درآمدزایی گفت: چرا مزایده عمومی برای واگذاری‌ها انجام نمی شود تا همه مردم در مزایده ها شرکت کنند فقط فرصت در اختیار عده‌ای قرار می‌گیرد برای مثال قرارداد زمین کارخانه یخ کجاست املاک زیادی دست مستاجرین بدون قرارداد است مثل شهربازی جلوی پارک بانوان و نانوایی خیابان جمهوری و الی‌آخر.

این عضو شورای شهر ادامه داد: کانکس‌های ماهی فروشی که جلوی مغازه ها گذاشته اند کدام یک از آنها عوارض می‌دهند.

وی به برخی گروه‌سازی‌ها و گروه‌بندی‌ها در شهرداری هم انتقاد کرد و گفت: ظهور خرده فرهنگ ها باعث می شود یک گروه خلاف حرکت سازمان حرکت کنند برخی نیروها و معاونین شما خرده‌فرهنگ‌هایی در شهرداری تشکیل داده‌اند چرا به جای این کارها نباید وقت را به مردم بدهیم و مشکلات را حل کنیم.

مسجد روستای باباکلان گچساران مرمت و بهسازی می شود
دنبال کنید

او با بیان این که تا الان بوده‌ام گفت: اما در برابر خدا و مردم هم مسئول هستم.

عضو شورای شهر تصریح کرد: ۵۰ درصد دلیل شکستن درخت ها را عدم هرس به موقع عدم سمپاشی و عدم آبیاری مناسب و کود دهی و پاکنی درختان و به دنبال آن آفت و قارچ  می‌دانم چرا باید با ۱۷ سانتیمتر برف این همه درخت در یاسوج بشکند.

او خطاب به شهردار می‌گوید همچنین باید خرده فرهنگ ها و سیستم خویش پروری و خویشاوندی را که توسط عده‌ای به وجود آمده ار در شهرداری جمع کنیم.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi