جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام پی در پی دچار شکست می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفاوت‌های این دنیا با آخرت گفت: دنیای مادی خیلی ارزشمند نیست که انسان به آن دل ببندد آخرت مهم‌ترین جایگاه زندگی است و زندگی پایدار در آنجاست بهشت مربوط به انسان‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98194
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام پی در پی دچار شکست می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفاوت‌های این دنیا با آخرت گفت: دنیای مادی خیلی ارزشمند نیست که انسان به آن دل ببندد آخرت مهم‌ترین جایگاه زندگی است و زندگی پایدار در آنجاست بهشت مربوط به انسان‌های مومن است انسان‌های کافر و فاجر و مشرک در آنجا زندگی نمی‌کنند یکی از مراتب عذاب جهنمیان همین است که بهشت را می‌بینند و دستشان از آنجا کوتاه است اگر ایمان داشتند مثل مومنان در بهشت متنعم می‌شدند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: جمهوری اسلامی سفره و مائده الهی برای همه پهن کرده تا دولتمردان بر سر سفره دولت و حکومت ولایی بنشینند.

وی افزود: کار در حکومت طاغوتی حرام است تلاش در دولتی که حاکمیت طاغوتی دارد حرام است هر چه برای دولت‌های طاغوتی تلاش کنید حرام است حکومت پهلوی حکومت طاغوتی بود چون در مقابل اسلام و ایران ایستاد.

حسینی به شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت این‌ها توسط منافقین به شهادت رسیدند خون‌های مقدسی برای انقلاب به زمین ریخته شد و امروز هم برای دفاع از کشور خون‌هایی از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی به زمین ریخته می‌شود تا استقلال و ناموس ملت ایران حفظ شود.

وی افزود: منافقین تروریست‌ها دست به دست هم دادند که نظام را سرنگون کنند اما تاکنون نتوانستند چنین غلطی نند و نظام جمهوری اسلامی قدرت غالب است.

حسینی یادآور شد: شهادت فیض است ما چه شهید بشویم و چه بکشیم در هر صورت پیروز هستیم.

رئیس سازمان امور عشایر ایران منصوب شد
دنبال کنید

وی به سالروز استعفای رضاخان اشاره کرد و گفت: هم در جنگ جهانی اول و هم در جنگ جهانی دوم کشور ما زیر چکمه بیگانگان رفت در جنگ جهانی اول ۴۰ درصد مردم این مملکت یعنی ۸ تا ۱۰ میلیون نفر بر اثر قحطی که انگلیسی‌ها خودشان مسبب آن بودند جان خود را از دست دادند.

حسینی به جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین اشاره کرد و گفت: نیروهای رضاخانی و ۹ لشکر او تنها چند ساعت در مقابل متفقین دوام آوردند و کشور را به آنها بخشیدند در حالی که در ۸ سال دفاع مقدس اجازه ندادیم وجبی از این خاک به دست دشمنان بیفتد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi