یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمت متفاوت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ با حضور شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم غبارروبی عطرافشانی و بیعت با شهیدان به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد. در این آیین رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98104
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

خدمت متفاوت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ با حضور شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم غبارروبی عطرافشانی و بیعت با شهیدان به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان هر چند مدت کوتاهی خدمت کردند اما خدمت آنها برای همیشه به دلیل صادقانه بودن جاویدان ماند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با یادی از ۱۹۹۶ شهید استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره‌ها چه در دفاع مقدس و چه در بعد از ۸ سال دفاع مقدس افتخارآفرینی زیادی کرد و همین یک ماه پیش سه شهید والامقام فراجا تقدیم اسلام و انقلاب و نظام شد.

وی افزود: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دولت مردمی بیش از هر دوره‌ای در خدمت جامعه ایثارگری هستند و بیش از هر دولتی در این زمینه کار می‌شود مشاوران ایثارگران در همه دستگاه‌ها با همه توان در حال خدمت به کارکنان ایثارگر بوده و اقدامات ارزشمندی در همین مدت انجام شده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi