جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مساعدت 15 میلیارد تومانی در جهت احداث بندهای جدید در روستاهای نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از مساعدت ۱۵ میلیارد تومانی در جهت احداث بندهای جدید در روستاهای نهاوند خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98083
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مساعدت 15 میلیارد تومانی در جهت احداث بندهای جدید در روستاهای نهاوند

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره  به دیدار با محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی گفت: در دیدار واریز مطالبات گندم کاران و همچنین رفع مشکل صیفی کاران علی الخصوص گوجه کاران گیان پیگیری شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین پیرو مکاتبه با دکتر نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و دستور مستقیم وزیر، با توجه به ظرفیت های نهاوند در حوزه های مختلف منابع طبیعی،ضرورت استفاده بهینه از این ظرفیت ها مورد برّرسی قرار گرفت.

وی افزود: درهمین راستا: افزایش تعداد بند سنگی_ملاتی در مسیر چشمه دائمی وزوا محمدآباد گیان ازیک بند به سه بند و مساعدت در احداث بندهای جدید در روستای سرخلیجه و سایر روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال همچنین انجام تعمیرات و توسعه آبشخور دام مرتعداران روستای محمدآباد داریاب بخش خزل وسایر روستاهای مشابه با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال مقرر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi