شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز رشد دهدشت نیازمند حمایت و توجه ویژه مسؤولان

به گزارش کرونا از کهگیلویه، شهریار جمالی در جلسه شورای اداری، مرکز رشد دهدشت را یک نهاد دولتی عنوان و اظهار کرد: هدف از ایجاد این مرکز، حمایت از کسب و کارهای نوپاست. مسؤول راه‌اندازی مرکز رشد دهدشت عمده مخاطبین این مرکز را جوانان، نوجوانان و دانشگاهیان عنوان و تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای افراد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98005
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

کرونا :

مرکز رشد دهدشت نیازمند حمایت و توجه ویژه مسؤولان

به گزارش کرونا از کهگیلویه، شهریار جمالی در جلسه شورای اداری، مرکز رشد دهدشت را یک نهاد دولتی عنوان و اظهار کرد: هدف از ایجاد این مرکز، حمایت از کسب و کارهای نوپاست.

مسؤول راه‌اندازی مرکز رشد دهدشت عمده مخاطبین این مرکز را جوانان، نوجوانان و دانشگاهیان عنوان و تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای افراد در این مرکز وجود ندارد و مرکز رشد دهدشت آمادگی حضور همه افراد خلاق را دارد.

وی با بیان این‌که استارت این مرکز در سال ۱۳۹۹ انجام شد گفت: کار ما خیلی سخت است و متأسفانه هنوز برخی مسؤولان و حتی هیأت‌های علمی دانشگاه با این کار آشنایی ندارند.

جمالی فرهنگ‌سازی در این راستا را مهم دانست و ضمن تشکر از توجه امام جمعه و مدیر آموزش وپرورش به این مسئله بیان کرد: هم‌اکنون ۱۳ شرکت و هسته فناور در شهرستان داریم و به نسبت فعالیت از بقیه شهرستان‌ها جلوتر هستیم.

وی افزود: در حوزه صنایع خلاق، مهندسی پزشکی، مهندسی شیمی و علوم انسانی کارهای خلاقانه‌ای انجام شده است.

جمالی با بیان این‌که ما با هوش مصنوعی روبه‌رو هستیم و اگر دیر بجنبیم عقب خواهیم ماند خواستار همکاری همه دستگاه‌ها به جهت تأسیس خانه شکوفایی خلاقانه در دهدشت شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi