یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری رفع مشکلات چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در نشست با معاون اول رئیس جمهور

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با معاون اول رئیس جمهور داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97969
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری رفع مشکلات چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در نشست با معاون اول رئیس جمهور

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست خود با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاون اول رئیس جمهور داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به تبدیل وضعیت ۲۰۷۰ نفر از معلمین خرید خدمات، تسریع در استقرار دانشگاه فرهنگیان در چابهار و تسریع در احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهر چابهار با توجه به تحویل و جانمایی زمین توسط منطقه آزاد اشاره کرد.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد موضوع اختصاص ۶ دستگاه تانکر آبرسانی به حوزه انتخابیه، تامین ۳ دستگاه بودلدوزر جهت ترمیم بندسازها به مدت ۳ ماه، افزایش سهمیه آرد روستایی، افزایش اعتبار برای تسریع در تکمیل پل حمیری شهرستان قصرقند و ایجاد آبنما در گرم بیت بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi