یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی و رفع نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس با اشاره به دیدار با وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی با توجه به هجمه همه جانبه دشمن در اتفاقات اخیر تاکید کرد و خواستار اعلام و پیگیری  ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97960
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ضرورت تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی و رفع نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با عیسی زارع پور وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار  اهم مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد موارد مطرح شده پیگیری و اجرایی شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این دیدار بر لزوم تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی با توجه به هجمه همه جانبه دشمن در اتفاقات اخیر تاکید شده و  ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه اعلام و پیگیری شود.

وی افزود: همچنین در این دیدار بر لزوم تسریع در حل مشکل اینترنت روستاهای مچ و طرسک و تندک با توجه به جمعیت این روستاها و  لزوم حل مشکل سایت بی تی اس زرقی در راستای حل مشکل روستاهای زرقی و طالبی و روکی در شهرستان خوشاب تاکید شد.

محبی نجم آبادی اضافه کرد: حل مشکل تلفن ثابت روستای کلاته سادات ششتمد و شهرآباد داورزن  و مذاکره با نمایندگان نیروهای شرکت های مختلف مخابرات و استماع درخواست های این عزیزان برای رفع مشکلات از دیگر خواسته هایی بود که در این دیدار مطرح شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس یادآور شد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار نیز از وجود ۳۳ روستای فاقد اینترنت در حوزه انتخابیه خبر داد و تاکید کرد که که ۲۰ روستا تا پایان سال جاری و ۱۳  روستا در نیمه سال آینده به اینترنت متصل خواهند شد./

بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi