جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه دستگاهی در وضعیت آشفته معابر «سرآسیاب ممبی» مقصر است؟

به گزارش کرونا از یاسوج شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار مطلبی در کرونا ، با عنوان « مردم سرآسیاب در رنج و عذاب و مسولان در خواب » در توضیحاتی ارائه داد. در متن جوابیه آمده است است: ضمن عرض تبریک پیشاپیش هفته دولت، به استحضار می‌رساند در رابطه با خبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97927
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

چه دستگاهی در وضعیت آشفته معابر «سرآسیاب ممبی» مقصر است؟

به گزارش کرونا از یاسوج شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار مطلبی در کرونا ، با عنوان « مردم سرآسیاب در رنج و عذاب و مسولان در خواب » در توضیحاتی ارائه داد.

در متن جوابیه آمده است است: ضمن عرض تبریک پیشاپیش هفته دولت، به استحضار می‌رساند در رابطه با خبر مطروحه تفاهم نامه ای مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ با بنیاد مسکن استان بر اساس نامه معاون محترم عمران و روستایی بنیاد مسکن کشور و اعتبارات ابلاغی شرکت ملی گاز ایران به تعداد ۲۴ روستای شهرستان بهمئی از جمله سرآسیاب یوسفی که مورد اشاره است انعقاد گردید.

طبق این تفاهم نامه در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ مبلغ کل بیش از ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای بنیاد مسکن پرداخت گردیده است فلذا طی این تفاهم نامه متولی بهسازی و ترمیم معابر روستایی و آسفالت با اداره کل محترم بنیاد مسکن می باشد لذا مسوول محترم کرونا جهت تنویر افکار و آگاهی مردم مطلب فوق را انتشار دهید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi