پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرگردانی مردم در ایستگاه راه آهن مراغه؛ کج سلیقگی مدیریتی نمایان است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس بیان کرد: انجام تعمیرات قطار در اوج سفرهای ریلی نشان دهند بدسلیقگی مدیران راه آهن کشوری است که منجر به سرگردانی مردم شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97873
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

کرونا :

سرگردانی مردم در ایستگاه راه آهن مراغه؛ کج سلیقگی مدیریتی نمایان است

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به حذف قطار میانه-تهران گفت: ایستگاه راه آهن مراغه قدمت ۸۰ ساله دارد، ۱۱ شهرستان جنوبی دو استان آذربایجان شرقی و غربی از این ایستگاه خدمات دریافت می کنند. متاسفانه نزدیک ۲ ماه است که سازمان راه آهن قطارهای میانه-تهران را حذف کرده است و هر ۴ روز یکبار، قطارعبور می کند به دنبال این تصمیم روزانه مسافران زیادی در ایستگاه راه آهن مراغه سرگردان هستند و بلیط پیدا نمی کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: سازمان راه آهن می گوید این کم کردن تعداد قطارها در این مسیر برای انجام تعمیرات است، این اقدام نشان دهنده بی برنامگی و کج سلیقگی است که در فصل سفر و پیک مسافر دست به تعمیرات بزنیم. می توانستند قطارها را در فصلی که سفر کم است تعمیر کنند.

علی علیزاده

وی عنوان کرد: از آنجایی که جابجایی مسافر با قطار انجام می شد، تعداد اتوبوس های مسافری را کاهش داده اند و اکنون که مسافر سرگردان است خدمات اتوبوسرانی هم پاسخگوی این حجم مسافر نیست.

عیلزاده با اشاره به طولانی شدن انجام تعمیرات قطار گفت: در ابتدای کار، اعلام کرده بودند تعمیرات ۴۰ روز زمان می برد، اکنون از بازه زمانی دوماهه می گویند اما از این بازه هم گذشته و شرایط راه آهن مراغه عادی نشده و پیش بینی می شود قطارها برای ارائه خدمات به زائرین به مسیر اربعین منتقل شود و باز مردم این منطقه سرگردان خواهند ماند.

وی اظهار داشت: با وزیر راه و شهرسازی موضوع را در میان گذاشته ام بذرپاش به صالحی مدیرعامل راه آهن گفته پاسخگو باشد اما او می گوید تعمیرات اساسی است که حاکی از بدسلیقگی مدیریت است چرا که این تعمیرات هر ۵ سال یکبار باید انجام شود که می توانستند این کار را در زمانی که تعداد مسافر کمتر است انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi