شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گرانی شدن بنزین علت شلوغی پمپ بنزین‌های البرز نیست

به گزارش کرونا از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه یک شنبه در گفتگوی خبری، در خصوص شلوغی پمپ بنزین‌ها و مطرح شدن مباحثی پیرامون بنزین، با اشاره به اینکه گرانی بنزین، شایعه است، گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین در کشور گرفته نشده است. استاندار البرز افزود: شایعه گرانی بنزین منجر به شلوغ شدن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

کرونا :

گرانی شدن بنزین علت شلوغی پمپ بنزین‌های البرز نیست

به گزارش کرونا از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه یک شنبه در گفتگوی خبری، در خصوص شلوغی پمپ بنزین‌ها و مطرح شدن مباحثی پیرامون بنزین، با اشاره به اینکه گرانی بنزین، شایعه است، گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین در کشور گرفته نشده است.

استاندار البرز افزود: شایعه گرانی بنزین منجر به شلوغ شدن صف‌های پمپ‌های استان شد که البته خبری بی اساس بود.

وی ادامه داد: مصرف درست و بهینه از سوخت و بویژه بنزین همواره مورد تاکید بوده چراکه همواره مصرف بنزین از تولید آن در کشور افزون بوده است. 

عبداللهی گفت: این انتظار وجود دارد که مردم با بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل عمومی در راستای صرفه جویی مصرف بنزین همراهی کنند.

وی افزود: مدیریت مصرف بنزین و استفاده از حمل ونقل عمومی علاوه بر صرفه جویی در سوخت و هزینه، موجب کاهش آلودگی هوا و ترافیک خواهد شد.

استاندار البرز گفت: در خصوص افزایش قیمت بنزین هیچ گونه تصمیمی در کشور اتخاذ نشده و از مردم شریف استان تقاضا می شود که به شایعات توجه نکنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi