شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد ردیف بودجه جدید برای محور سبزوار – بردسکن

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: با هماهنگی دولت، طرح جدیدی آماده شد که یک ردیف بودجه مطالعاتی برای محور سبزوار – بردسکن لحاظ شده است و اکنون نیز مطالعات انجام شده تا وارد جدول بودجه شود و برای آن ردیف اعتبار گذاشته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

ایجاد ردیف بودجه جدید برای محور سبزوار – بردسکن

به گزارش خبرنگارکرونا به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تکمیل طرح راه آهن، توسعه زیرساخت های فرودگاه، ساخت باند دوم راههای منطقه از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت بخشی از باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار – اسفراین از سالهای گذشته آغاز شده و در کنار آن دوبانده کردن جاده های سبزوار – قوچان و سبزوار – بردسکن با شیوه ماده ۵۶ که گرفتن وام از بانک ها برای اجرای پروژه های دولتی است، در مرحله پیگیری قرار دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: هم اکنون حدود ۲ هزار طرح حوزه راه در کشور منتظر بودجه هستند که همین کار را سخت کرده است اما با توجه به اینکه شاخص راهها در منطقه خراسان و شرق کشور پایین است، این منطقه باید در اولویت نخست قرار گیرد.

عنابستانی افزود: با هماهنگی دولت، طرح جدیدی آماده شد که یک ردیف بودجه مطالعاتی برای محور سبزوار – بردسکن لحاظ شده است و اکنون نیز مطالعات انجام شده تا وارد جدول بودجه شود و برای آن ردیف اعتبار گذاشته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi