شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تضعیف دانشگاه پیام نور در دستور کار مجلس نیست

️نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف دانشگاه پیام نور در دستور کار مجلس نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97744
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تضعیف دانشگاه پیام نور در دستور کار مجلس نیست

ب️ه گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان فارس در محل دفتر ارتباطات مردمی این نماینده در شیراز، با اشاره به ظرفیت های مناسب دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه یکی از دانشگاه های با سابقه و با رویکرد های نوین آموزشی در کشور بوده و از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار می باشد.

 عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه حمایت های لازم را از دانشگاه پیام نور در این برنامه لحاظ خواهد کرد، افزود: هر پیشنهادی که در لایحه دولت به تضعیف دانشگاه پیام نور منجر شود، از نظر ما منتفی است و با جدیت از این دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در لایحه دولت مبنی بر واگذاری برخی از امکانات این دانشگاه به دانشگاه های دیگر و ملاحضات پیرامون آن نیز گفت: اگر قرار است کاری در این راستا صورت گیرد باید زیر نظر وزارت علوم و با مدیریت دانشگاه پیام نور صورت گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: پیشنهاد کمیته آموزش قبل از مطرح شدن در کمیسیون تلفیق در راستای حمایت از دانشگاه پیام نور حتما اصلاح خواهد شد و این پیشنهاد حتما باید طوری تنظیم شود که ضمن حفظ منافع دانشگاه پیام نور، در جهت تضعیف این دانشگاه نباشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi