پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی   چگونه در کالاف با دوستانمان بازی کنیم؟ چگونه در کالاف دیوتی موبایل ۱v1 بازی کنیم؟ در این مقاله راهنمایی بسیار ساده برای شما بازیکنان و کاربران عزیز ارائه می دهیم که بتوانید مسابقات تک به تک هیجان‌انگیز در کالاف دیوتی موبایل،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97705
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۶

کرونا :

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی

 

چگونه در کالاف با دوستانمان بازی کنیم؟ چگونه در کالاف دیوتی موبایل ۱v1 بازی کنیم؟ در این مقاله راهنمایی بسیار ساده برای شما بازیکنان و کاربران عزیز ارائه می دهیم که بتوانید مسابقات تک به تک هیجان‌انگیز در کالاف دیوتی موبایل، برگزار کنید. این امر می‌تواند باعث افزایش مهارت‌ها و تجربه‌ی شما در بازی شود. در زیر، مراحل راه‌اندازی بازی تک به تک در Call of Duty Mobile توضیح داده شده است.

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی 6

چگونه در کالاف دیوتی موبایل ۱v1 بازی کنیم؟

از منوی بازی، گزینه Multiplayer را انتخاب کنید.

در گوشه ی سمت راست صفحه، بر روی این علامت “” کلیک کنید.

گزینه ایی به نام private را انتخاب کنید.

سمت راست پایین صفحه، FRONTLINE RANDOM را انتخاب کرده و تنظیمات را به ۱v1 Duel برگردانید.

سپس گزینه ۱v1 را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب ۱v1 ، شما به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید نام بازیکن دیگر را وارد کنید که می خواهید با او بازی کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از کد اختصاصی که به دوست خود می دهید، با او بازی کنید.

بعد از وارد کردن نام بازیکن، گزینه Invite را انتخاب کنید تا بازی را شروع کنید.

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی 7

در صفحه بازی، شما می توانید گزینه Ready را انتخاب کنید تا آماده شوید و بازی شروع شود. بعد از پذیرش دعوت، شما و بازیکن دعوت‌شده به صفحه آغاز مسابقه منتقل می‌شوید و بازی تک به تک آغاز می‌شود.

پس از شروع بازی، هدف شما این است که بازیکن دیگر را شکست دهید و برنده بازی شوید.

پس از پایان بازی، شما می توانید بازی را مجدداً شروع کنید و یا به منوی بازی بازگردید.

توجه داشته باشید که برای بازی تک به تک، شما نیاز به اتصال به اینترنت دارید. همچنین، برای بازی تک به تک، شما باید به دنبال بازیکن دیگری باشید که همزمان با شما آنلاین باشد.

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی 8

آیا برای بازی تک به تک نیاز به اشتراک پولی دارم؟

خیر، برای بازی تک به تک در کالاف دیوتی موبایل، نیاز به خرید اشتراک پولی ندارید. بازی تک به تک در بخش Multiplayer بازی موجود است و شما می توانید به صورت رایگان بازی تک به تک کنید. با این حال، برای دسترسی به برخی از امکانات و محتویات اضافی بازی، ممکن است نیاز به خرید اشتراک پولی داشته باشید.

آیا برای تک به تک بازی کردن در کالاف دیوتی موبایل نیاز به داشتن cp داریم؟

خیر، برای تک به تک بازی کردن در بازی Call of Duty Mobile نیاز به داشتن CP ندارید. CP یک نوع ارز داخلی است که در بازی برای خرید اجناس و آیتم‌های مختلف استفاده می‌شود، اما برای بازی تک به تک نیازی به صرف CP ندارید.در ادامه برخی از بهترین لود اوت ها و تفنگ های کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی می کنیم تا در بازی تک به تک خود پیروز نبر باشید.

بهترین لود اوت‌ها برای اسالت رایفل‌های کال آف دیوتی موبایل

DR-H-Chained

دی آر اچ، سلاحی با دمیج بالا و بسیار دقیق است که مسافت های دور را می تواند نشانه گیری کند. این سلاح با ۲۵ تیر موجود در خشاب آن، به راحتی کنترل شده و یکی از بهترین لود اوت هاست. تنها مشکلی که دی آر اچ دارد سرعت جابجایی پایین آن است.

۹۴ بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند.
دنبال کنید

ICR-1-Lava

آی سی آر یک، سلاحی پرطرفدار است که با دقتی بالا، شلیک لیزی دارد و با لگد پایین برای افراد تازه کار بسیار مناسب است. خشاب این سلاح ۵۰ تیر است ولی به دلیل دمیج بسیار پایین، مجبور می شوید آنقدر تیر شلیک کنید تا داون شود.

چگونه در کالاف دیوتی موبایل تک به تک بازی کنیم؟ راهکاری ساده از گیم سیتی 9
ASM10-Bunkre Buster

ای اس ۱۰ام ، در فصل نهم بسیار ترقی کرده و با سیزن های پیشین خود قابل قیاس نیست. اکتیویژن با اتچمنت‌هایی که بر روی آن قرار داده، دقت و کنترل بالایی به این سلاح بخشیده و حتی می توان برای مسافت های طولانی نیز از ای اس ام ۱۰ استفاده کرد.ای اس ام ۱۰ در هر حالتی چه سینگل و چه اتوماتیک تاثیرات خود را نشان می دهد. ای اس ام ۱۰ در این سیزن آنقدر پیشرفته شده که به عنوان سلاحی همه کاره شناخته شده و جایگزین مناسبی برای اس ام جی و شات گان می باشد.

M4-Living Rust

ام ۴ سلاحی شناخته شده و محبوب در مولتی پلیر و بتل رویال است. به طور کلی سلاحی استاندارد برای تمامی بازی های شوتر به شمار میرود. از این سلاح در کالاف دیوتی می توان بیشترین بهره را برد. با بررسی اعداد دقت، رنج و کنترل ام ۴ به برتری این سلاح پی می برید. یکی از مزیت هایی ام۴ این است که بدون نیاز به اسکپ می توان با مگسک خودش هدف گذاری کرده و مسافت های نسبتاً دور را نیز نشانه گیری کنید. با اینکه دمیج خوبی ندارد ولی سرعت و دقت بسیار بالایی دارد.

سلاح های کالاف دیوتی موبایل فصل دوم

۱٫ KN-44

بهترین گان فصل دوم کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳، تعلق می گیرد به KN-44. قابلیت این اسلحه بدین صورت است که با برد بلند و دقیق، سریع دشمن را از بین می برد. با اصابت یک گلوله از این گان به بالاتنه‌ی دشمن، ۲۶ جان از نوار سلامتی او کاسته می شود.

۲٫ Switchblade X9

اگر به دنبال تفنگی سبک، SMG با برد نزدیک به اسالت رایفل، هندلینگ و سرعت شلیک بالایی هستید، Switchblade X9 در سیزن جدید، تاج پادشاهی سلاح های کالاف دیوتی موبایل را بر سر دارد.

۳٫ DL Q33

با تک تیرانداز DL Q33 به فاصله ۳۰۰ متر به سینه و بالاتنه‌ی دشمن و از همین فاصله به پایین تنه‌ی دشمن شلیک کنید تا به ترتیب، ۳۶۰ و ۱۵۰ واحد از جان دشمن کاسته شود. لیست بهترین اسنایپ رایفل های کالاف دیوتی موبایل و لیست متا را که نگاه کنید، DL Q33 در صدر قرار دارد.

۴٫ SKS

SKS جزء سلاح های marksman rifle است که هدف گیری دقیق، سرعت شلیک و برد بالایی دارد و با زدن دو گلوله پی درپی از فاصله ۴۰ متری، جان دشمن را کمتر کنید؛ ولی برای کشتن و از پا در آوردن دشمن، با ۳ شلیک به بالا تنه، این امر محقق می شود.

۵٫ Dingo

در صدر لیست سلاح های LMG(مسلسل سبک)، دینگو (Dingo) ایستاده و با بافی که تازگی ها شده، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از جمله قابلیت های این گان، برد بیشتر و لگد کنترل شده نسبت به فصل قبلی است. با شلیک گلوله از فاصله ی ۱۶ متری، ۳۲ واحد از سلامتی دشمن بکاهید.

رسانه‌ها مسؤول برجسته کردن نقش فرهنگی و اجتماعی بسیج هستند
دنبال کنید

ترفندهایی در بازی کالاف دیوتی

اگر در حین بازی متوجه تکرار حرکتی در قسمتی از منطقه بازی شدید، اینترنت خود را برسی کنید. با خاموش روشن کردن وای فای یا اینترنت گوشی می توان لگ بازی را برطرف کرد. زمانی که هدف گیری می کنید به دلیل اینکه باید دید و دقت خوبی داشته باشید روشنایی صفحه گوشیتان را زیاد کنید و Night Mode یا Blue Light Filter غیرفعال کنید تا مشکلات بصری کاهش یابد. گوشی هایی که از Game Mode برخوردارند با فعال کردن آن و غیرفعال کردن Auto-Brightness، شانس بسیاری در بازی بدون دغدغه و با سرعت دارند.

نتیجه گیری

تک به تک یکی از حالت‌های چند نفره Call of Duty Mobile است که به شما اجازه می‌دهد با دوستان یا بازیکنان دیگر به صورت یک به یک به مسابقه بپردازید. برای شروع این حالت، شما می‌توانید دوستان خود را به مسابقه دعوت کنید و بدون نیاز به هزینه CP، بازی را آغاز کنید.البته، در بازی Call of Duty Mobile، ممکن است برخی از آیتم‌ها و امکانات اضافی نیاز به CP داشته باشند که برای خرید آن‌ها باید CP را صرف کنید. اما بازی تک به تک از این دسته نیست و بدون نیاز به هزینه CP قابل بازی است.

Call of Duty Mobile از مدل کسب و کار freemium استفاده می‌کند، به این معنی که بازی رایگان است اما می‌توانید برای خرید آیتم‌ها، کاشی‌ها، اسلحه‌ها، پوسته‌ها و امکانات اضافی از طریق خرید cp یا بسته‌های ویژه پول پرداختی (مثل بسته‌های VIP و بسته‌های سیزن) استفاده کنید. اما حالت تک به تک همچنان بخش رایگان بازی محسوب می‌شود و بدون نیاز به هزینه‌ای قابل بازی است.

سی‌پی، یک نوع واحد پولی در دنیای بازی Call of Duty Mobile است که به سادگی به شما اجازه می‌دهد هر چیزی که مدنظرتان است را تهیه کنید. به زبانی دیگر، این سیستم ارزی درون بازی قابلیت فراهم کردن هرگونه خواسته‌ی شما را با سهولت فراهم می‌کند. با این واحد پولی، شما می‌توانید به آسانی تجهیزات، لوازم و امکانات مختلفی را در این جهان مجازی به دست آورید.

سی‌پی در بازی Call of Duty Mobile، به مخفف “سیزون پاس” یا “Season Pass” اشاره دارد. سی‌پی یک نوع اشتراک در بازی است که به شما امکان می‌دهد به مزایا و محتوای اضافی در طول یک فصل بازی دسترسی پیدا کنید. با خرید سی‌پی، شما می‌توانید به جوایز انحصاری، چالش‌های ویژه، سلاح‌های نادر، لباس‌های خاص و دیگر محتواهای اضافی دسترسی پیدا کنید.

سی‌پی در هر فصل بازی با قیمتی معین در دسترس قرار می‌گیرد و با خرید آن، شما به عنوان بازیکن از مزایا و امکانات اختصاصی بهره‌مند می‌شوید.سایت گیم سیتی، به عنوان یک واسط پرداخت، عملیات خرید cp، کالاف دیوتی موبایل یا هر بازی آنلاین دیگر را برای شما فراهم می‌کند.جهت خریدن سی پی اینجا کلیک کنید تا وارد سایت مقصد شوید، سپس مقدار سی پی مدنظر را انتخاب و باقی فرایند را طی کنید تا حساب بازی کالاف دیوتی شما شارژ شود.

تعدادی از پرفروش ترین مقدارهای سی پی در ایران

۸۰ سی پی کالاف دیوتی موبایل

۱۶۰ سی پی کالاف دیوتی موبایل

۲۴۰ سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi