پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار جهت خرید چندین چمن مصنوعی برای چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند از سوی وزارت نفت

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار لازم جهت خرید چندین چمن مصنوعی برای چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند از سوی وزارت نفت تامین شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97657
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اختصاص اعتبار  جهت خرید چندین چمن مصنوعی برای چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند از سوی وزارت نفت

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزرای اقتصاد و نفت اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدارهای جداگانه ای با وزرای اقتصاد و نفت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه در حوزه های مربوط به وزارتخانه های متبوع بحث و تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در دیدار وزیر نفت مشکلات توزیع سوخت در جنوب استان، تسریع در تکمیل گازرسانی و انجام مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در حوزه انتخابیه مطرح شد؛ ناگفته نماند با پیگیری های انجام شده در ماه های اخیر وزارت نفت منابع مالی ۲۳ چمن مصنوعی تامین کرد و همچنین ۴ میلیارد تومان جهت اجرای طرح هادی به حوزه انتخابیه اختصاص دادند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: در دیدار وزیر اقتصاد نیز رفع چالش های موجود در مرز ریمدان و ایجاد زیرساخت های لازم و بهبود سازوکار ترانزیت در این مرز مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد ضرورت احداث گمرک در شهرستان های زرآباد و کنارک و مشکلات در سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi