یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش تنش آبی اروند کنار و چوئیده نسبت به گذشته

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده بود کاهش پیدا کرد و همچنین با احداث آب شیرین کن اکنون آب رسانی به صورت مطلوب انجام می‌شود. ۲۷ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر چوئبده نوسازی و اصلاح شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

کاهش تنش آبی اروند کنار و چوئیده نسبت به گذشته

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جلیل مختار  اظهار کرد: رسانه امروز به عنوان یکی از رکن‌هایی است که می‌تواند در جهان مطرح باشد.

وی افزود: بسیاری از اخباری که توسط خبرنگاران جمع آوری می‌شود و منتهی به خبر می‌شود، شفافیت را در جامعه و کل جهان به دنبال دارد. در واقع این رسالت مهم بر عهده خبرنگاران است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص وضع آب چوئبده فقط یک مخزن آب بود که اکنون تبدیل به یک تصفیه خانه آب شد و سپس آب شیرین کن نیز احداث شد.

مختار تصریح کرد: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده بود کاهش پیدا کرد و همچنین با احداث آب شیرین کن اکنون آب رسانی به صورت مطلوب انجام می‌شود. ۲۷ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر چوئبده نوسازی و اصلاح شده است.

مختار عنوان کرد: کوتاهی‌هایی در سطح مدیریتی آبفای آبادان وجود دارد. موضوع آب غدیر را در سطح دولت حتی رئیس جمهور به صورت ویژه پیگیری کردم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آتش سوزی اروندکنار و کمبود نیروی آتش نشانی، توضیح داد: نیروی انسانی و خودرو را پیگیری کردم. آن خودرو نیز تحویل داده شد و تحویل بخشداری است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi