چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تاکنون چاره ای در سطح ملی برای رفع بحران ریزگردهای زابل اندیشیده نشده است

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: وقتی که شاخص آلودگی در شهر تهران از میزان مشخصی عبور می کند اقدامات مختلفی از سوی دولتمردان و نهادهای متولی انجام می شود اما تاکنون حتی یک جلسه در سطح ملی برای رفع بحران ریزگردهای سیستان صورت نگرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97543
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

تاکنون چاره ای در سطح ملی برای رفع بحران ریزگردهای زابل اندیشیده نشده است

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به سوء مدیریت سازمان محیط زیست در خصوص رفع مشکل ذرات گرد و غبار در آسمان سیستان گفت: سال جاری به دلیل عدم آب در بستر دریاچه و خشکسالی بی سابقه ای که در منطقه وجود دارد ریزگردها به شکل گسترده ای در شهرهای مختلف سیستان انتشار پیدا کرده است.

وی افزود: بنابراین وجود ریزگردها باعث شده تا زندگی در حوزه انتخابیه به سختی پیش رود و علاوه بر این نیز مردم دچار مشکلات حاد تنفسی شده اند لذا در این خصوص هم اقدام جدی از سوی دستگاه های مربوطه مثل سازمان محیط زیست شاهد نبودیم و متاسفانه رفتار مسئولان به نحوی بوده که حتی  انگار ذرات ریزگردها در آسمان سیستان وجود ندارد و خودشان را به گمراهی می زنند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: وقتی که شاخص آلودگی در شهر تهران از میزان مشخصی عبور می کند اقدامات مختلفی از سوی دولتمردان و نهادهای متولی انجام می شود اما تاکنون حتی یک جلسه در ستاد مدیریت بحران یا در سطح ملی برای رفع بحران ریزگردهای سیستان صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: از آقای رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست درخواست داریم که با توجه به ادامه دار بودن این بادها  و گرد و غبار هر در سیستان  هر چه سریع تر جلسه ای را تشکیل دهند تا پیشگیری لازم در این خصوص انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi