یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 3 دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده ۳ دستگاه آمبولانس مجهز توسط آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای شهرستان های چابهار، دشتیاری و قصرقند اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اختصاص 3 دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده اخیر در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه و همچنین تامین تجهیزات مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این نشست موضوعاتی نظیر بررسی و نظارت تخصصی روی پروژه های عمرانی وزارت بهداشت و درمان  حوزه انتخابیه جهت برون رفت از چالش هایی که باعث رکود یا موانع پروژه ها شدند و بررسی و رفع موانع کمبود دارو و پزشک در حوزه انتخابیه مطرح شد.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به تعیین تکلیف پروژه های محرومیت زدایی جهت خروج از رکود و تسریع در شروع به کار پروژه های مصوب، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان چابهار، کنارک و نیکشهر و همچنین تسریع در مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی چابهار اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده ۳ دستگاه آمبولانس مجهز توسط آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای شهرستان های چابهار، دشتیاری و قصرقند اختصاص یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi