پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

اجرای مرحله دوم طرح آبخیزداری در منطقه دودج آباد بخش نوبندگان تا چند هفته آینده

نماینده مردم فسا در مجلس در جریان این بازدید از اجرای مرحله دوم طرح آبخیزداری دودج آباد با وسعت ۲۰۰ هکتار تا چند هفته آینده خبر داد و گفت: برای اجرای طرح آبخیزداری در منطقه دودج آباد بخش نوبندگان شهرستان فسا بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی، منابع در اختیار نماینده و منابع که سازمان منابع طبیعی اختصاص داده، قطعی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اجرای مرحله دوم طرح آبخیزداری در منطقه دودج آباد بخش نوبندگان تا چند هفته آینده

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری‌های مستمر در خصوص پروژه‌ها و طرح‌های آبخیزداری شهرستان فسا و به جهت بررسی و روند پیشرفت در اجرای پروژه ها با حضور در بخش نوبندگان از پروژه آبخیزداری منطقه دودج آباد بازدید بعمل آورد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید از اجرای مرحله دوم طرح آبخیزداری دودج آباد با وسعت ۲۰۰ هکتار تا چند هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: برای اجرای طرح آبخیزداری در منطقه دودج آباد بخش نوبندگان شهرستان فسا بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی، منابع در اختیار نماینده و منابع که سازمان منابع طبیعی اختصاص داده، قطعی شده است.

فیروزی در ادامه افزود: با اجرا و تکمیل این طرح هم در جلوگیری از آسیب ها در زمان سیلاب و هم در مدیریت آب در منطقه و جذب و نفوذپذیری آب اثرگذار خواهد بود.

گفتنی است با اجرای کامل طرح آبخیزداری دودج آباد در بخش نوبندگان فسا پیش‌بینی میشود سالانه بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب آب ذخیره و کنترل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi