جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولیت دفاع از ارزش‌های الهی بر دوش کسانی است که کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: مسئولیت سنگین دفاع از ارزش‌های الهی بر دوش کسانی است که کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

مسئولیت دفاع از ارزش‌های الهی بر دوش کسانی است که کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دومین نشست معلمان انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: امروز مسئولیت سنگین دفاع از ارزش‌های الهی بر دوش کسانی است که کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

وی افزود:باید استعدادها و توانمندی‌های این نسل را شکوفا کنیم تا در این مسیر الهی آن‌ها را مسئولیت پذیر ببینیم.

جمیری بیان داشت: متأسفانه تنگناهای اقتصادی که یکی از کارکردهای دشمن است کاری با ما کرده که به این مسئولیت آنگونه باید فکر نکنیم.

وی ادامه داد: آیا با وجود مشکلات و کمبودها این مسئولیت از ما سلب می شود یا همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس باید با تمام توان در میدان مبارزه جبران کمبودها کنیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم تصریح کرد: همه کار دشمن این است که ما را نسبت به آینده ناامید کند اما با وجود همه هجمه‌ها باید امید را در دل نسل جدید زنده نگه داریم.

جمیری وظیفه معلمان را در جهاد تببین مهم دانست و بیان داشت: راه حل اینست که ما اقتضائات را بشناسیم و نقش خود را در مسیر بیابیم. باید بر توان خود بیافزاییم وگرنه در برابر تهاجم دشمن مجبور به تسلیم شدن خواهیم بود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم آینده را متعلق به جبهه حق دانست و اظهار داشت: در برابر نظامی که به ما سپرده شده باید احساس مسئولیت کنیم و این احساس مسئولیت را به دیگران منتقل کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi