پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر عزم بر حل مشکلات باشد بایستی اختیاراتی به استان ها واگذار شود

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و مسئولان محله قاسم آباد شهرستان یزد گفت: اگر عزم بر حل مشکلات باشد بایستی اختیاراتی به استان ها واگذار شود تا مسوولان آن بتوانند در کنار تصمیم گیری های لازم، اقدامات خود را نیز عملیاتی کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اگر عزم بر حل مشکلات باشد بایستی اختیاراتی به استان ها واگذار شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و مسئولان محله قاسم آباد شهرستان یزد با اشاره به اینکه خط آهن یزد را به ۲ بخش تقسیم کرده است، گفت: پیش از این نیز بارها خواستار انتقال این خط به خارج از شهر بودیم زیرا این مساله مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد و باعث ایجاد تفاوت های فرهنگی، عمرانی و سرانه فضاهای مورد نیاز در دو سوی این ریل شده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۲ مصوبه انتقال خط ریل راه آهن به خارج از شهر به تصویب رسیده بود، افزود: این مصوبه که خیلی اهمیت هم دارد متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه اخیرا نیز دستور وزیر راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن این پروژه را اخذ کردیم تا در زمان کنونی ریل باری به خارج از شهر منتقل شود، تصریح کرد: در حال حاضر بارهایی از داخل و خارج از استان از این مسیر عبور می کند که به جز دردسر و مشکلات، چیزی برای مردم یزد به همراه نداشته است.

جوکار با بیان اینکه برخی از مشکلات از گذشته تاکنون همچنان باقی مانده و دلیل آن نیز عدم تفویض اختیار به استان ها است، خاطرنشان کرد: اگر عزم بر حل مشکلات باشد بایستی اختیاراتی به استان ها واگذار شود تا مسوولان آن بتوانند در کنار تصمیم گیری های لازم، اقدامات خود را نیز عملیاتی کنند.

۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی بروجرد اختصاص می‌یابد
دنبال کنید

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به اهمیت حضور مسوولان در بین مردم و بررسی مسایل و مشکلات مختلف محلات مختلف اشاره کرد و گفت: در سیستم بروکراسی اداری غالبا با مشکلاتی مواجه هستیم که امورات مردم به خوبی پیش نمی رود و باید مسوولان به چنین مطالباتی رسیدگی کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi