دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند خانم برای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با ثبت نام گسترده افراد در حوزه‌های مختلف همچنان ادامه دارد. در همین خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار به مجموع کسانی که تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ثبت نام کرده بودند اشاره کرد و گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

چند خانم برای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با ثبت نام گسترده افراد در حوزه‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

در همین خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار به مجموع کسانی که تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ثبت نام کرده بودند اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۵۷ نفر در سه حوزه انتخابیه تاکنون ثبت نام کردند ۲۴۴ نفر آقا و ۱۳ نفر خانم هستند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بویراحمد ۱۰۶ نفر ثبت نام کردند که ۹۸ نفر آقا و ۸ خانم هستند این مسئول افزود: در حوزه کهگیلویه بزرگ ۹۶ ثبت نام کرده‌ که ۹۴ نفر مرد هستند.

هاشمی گفت: در حوزه گچساران ۵۵ نفر ثبت نام کردند که ۵۳ نفر از آنها مرد هستند وی همچنین به مدرک تحصیلی این افراد اشاره کرد و گفت: ۲۸ نفر از این افراد دکترا ۱۶ نفر حوزوی ۳۵ کارشناس و ۱۸۷ کارشناس ارشد هستند جوان‌ترین آنها میان ۳۰ تا ۳۵ سال و یک نفر هم بین ۷۰ تا ۷۵ سال داشته‌ایم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi