شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهم خراسان شمالی از اعتبارات ملی اندک است

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس گفت: توسعه استان از دغدغه‌های همه مسئولان محسوب می‌شود و همه جریان ها باید در این زمینه همکاری کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97238
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

سهم خراسان شمالی از اعتبارات ملی اندک است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در نشست با اعضای شورای اجرایی خانه احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: قرارگاه امام حسن(ع) در حوزه تامین آب شرب و راه روستایی استان ورود کرده و اعتبارات خوبی در این بخش استان هزینه خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه استان از دغدغه‌های همه مسئولان محسوب می‌شود و همه جریان ها باید در این زمینه همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌مندی خراسان شمالی از بودجه جایگاه مناسبی نیست افزود: استان در بخش اعتبارات هزینه‌ای در جایگاه ۱۸ و ۱۹ و اعتبارات تملک دارایی در جایگاه ۱۹ تا ۲۲ استان‌ها قرار دارد.

وحیدی گفت: برای رسیدن به جایگاه مناسبی از بودجه کشور باید پروژه‌های مصوب بیشتری در ماده ۲۳ داشته باشیم.

️وی ادامه داد: سند توسعه خراسان شمالی با اولویت‌های کشاورزی گردشگری و صنایع تعریف شده ‌و عدم تحقق شاخص‌ها به عوامل زیادی از جمله اعتبارات ملی، نزولات آسمانی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی بستگی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قانون جهش تولید دانش بنیان تصریح کرد: ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد و به دنبال افزایش این شرکت‌ها هستیم.

وحیدی در ارتباط با عملکرد بانک‌های استان بیان کرد: در حوزه کشاورزی حداکثر عملکرد بانک‌های استان ۱۰ درصد بوده ‌و این نشان‌دهنده اجرای اشتباه سند توسعه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi