شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهیزات تخصصی برای هئیت کوهنوردی همدان در نظر گرفته شود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: تجهیزات تخصصی برای هئیت کوهنوردی همدان در نظر گرفته شود و امیدوارم این موضوع در دستور کار قدراسیون باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97235
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تجهیزات تخصصی برای هئیت کوهنوردی همدان در نظر گرفته شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد حسین فلاحی در نشست رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور و نماینده هیئت کوهنوردی همدان اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های پیشرو در بحث کوهنوردی بوده و با برخورداری از پتانسیل بسیار بالا، علاوه بر شناسایی نقاط قوت و ضعف این رشته ورزشی از گذشته تاکنون مقرر گردید با رفع موانع و مشکلات موجود، از ظرفیت‌های مجلس و فراکسیون ورزش در جهت تقویت این رشته استفاده شود و پیشنهاد شد که همدان به عنوان «پایتخت کوهنوردی کشور» تعیین شود.

وی افزود: مشکلات مرتبط با هیئت کوهنوردی استان مبتنی بر «تأمین تجهیزات تخصصی کوهنوردی» است و تصمیم بر این شد که با پشتیبانی مجلس و دولت این مهم نیز پیگیری و اجرایی شود تا انشاالله با زحماتی که مسئولین هیئت متقبل می‌شوند علاوه بر داشتن خروجی عالی، قهرمانان تا سطح بین‌المللی صعود داده شوند و با ارزآوری شاهد درخشش جهانی کوهنوردان همدانی باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب موجود در شهر همدان گفت: پیشنهاد شد در روز یکم شهریورماه سال جاری (روز همدان _بوعلی سینا) همایش بزرگ کوهنوردی با دعوت از کوهنوردان سراسر ایران با هدف صعود به قله الوند انجام پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi