پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب خرمشهر

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: با پیگیری صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب خرمشهر به تصویب رسید که این مبلغ تا قبل از پایان سال جاری اختصاص می‌یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97226
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تصویب اختصاص  ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب خرمشهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با پیگیری صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب خرمشهر به تصویب رسید که این مبلغ تا قبل از پایان سال جاری اختصاص می‌یابد.

وی از تهیه برخی از تجهیزات بیمارستان مذکور خبر داد و افزود: این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده شده و در حال نگهداری هستند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم از آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده خرمشهر به اهواز خبر داد و تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و پس از انجام فرآیند مناقصه نیز ۲۰ کیلومتر دیگر از این محور بهسازی می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اعلام وجود ۱۲ تا ۱۴ هزار بیکار در این شهرستان و اهمیت کاهش این آمار گفت: به زودی و با راه اندازی خط ساخت رینگ فولادی سایپای خرمشهر ۱۰۰۰ نفر از جوانان بومی خرمشهر به کار گرفته می‌شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi