جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران در راستای اهداف جامعه و مردم فعالیت کنند

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: خبرنگار و رسانه باید همچون آزمایشگاه عمل کرده و تمام خوبی‌ها و بدی‌ها را به درستی نمایان کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97150
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

خبرنگاران در راستای اهداف جامعه و مردم فعالیت کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیداحمد آوایی  در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار و رسانه باید همچون آزمایشگاه عمل کرده و تمام خوبی‌ها و بدی‌ها را به درستی نمایان کند.

وی افزود: برخی مسئولان علاقه دارند خبرنگار مدافع تمام کارهایشان باشد و مدام از آنها تعریف کند در حالی که خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید در راستای منافع مردم و جامعه فعالیت کند.

آوایی با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید هیچ گرایشی داشته باشد، تصریح کرد: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در عملکرد خود نباید جناحی عمل کند و باید صادقانه مسیر خود را پیش ببرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: تلاش و پیگیری‌های بنده و فرماندار برای جذب بودجه شامل همه ادارات می‌شود اما اگر این اعتبارات در حوزه ورزش بیشتر دیده می‌شود به این دلیل است که ریاست اداره ورزش و جوانان از امکاناتی که بنده و فرماندار جذب کرده‌ایم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، وی توانسته ورزش دزفول را متحول کرده و خدمات بزرگی ارائه کند.

آوایی از تلاش‌های شبانه روزی اصحاب رسانه شهرستان دزفول قدردانی و بر لزوم مطالبه گری صحیح آنان در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان و کشور تاکید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi