یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تهیه و تامین بیش از 1500 قلم کالا به ارزش دو هزار میلیارد ریال در نفت گچساران

غلامرضا کمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از مجموع یک هزار و پانصدوبیست وهفت قلم کالا بیش از یک هزار وسیصد قلم آن به ارزش بیش از یک هزار و هفتصد میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است.  وی گفت: این اقلام در قالب دویست وهشتاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97129
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

تهیه و تامین بیش از 1500 قلم کالا به ارزش دو هزار میلیارد ریال در نفت گچساران

غلامرضا کمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از مجموع یک هزار و پانصدوبیست وهفت قلم کالا بیش از یک هزار وسیصد قلم آن به ارزش بیش از یک هزار و هفتصد میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است.

 وی گفت: این اقلام در قالب دویست وهشتاد وهشت درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته شده است و این میزان خرید نسبت به مشابه سال گذشته چهل درصد رشد داشته است .

  مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال این شرکت بیش از چهارصدو هفتاد قلم  کالا به ارزش بیش از دویست وهیجده میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری کرده است.

کمالی عنوان کرد: این حجم از خرید کالا تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهر گچساران داشته است . وی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ فیمابین

نفت گچساران و دانش‌بنیان‌ها، ‏۷ قرارداد جدید منعقد شد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به امضای ۷قرارداد مهم ساخت با شرکت‌های دانش‌بنیان در این شرکت خاطرنشان کرد: باتوجه به قانون حمایت از تولید کالای ساخت داخل در جهت استفاده از توان شرکت‌های ‏دانش بنیان، برخی نیازهای فناورانه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از این طریق در دست پیگیری است.

‏کمالی بیان کرد: عمده این نیازها شامل کالا، قطعات، مواد، تجهیزات، خدمات و نرم افزار در حوزه‌های فنی ، مهندسی، رفاهی وخدماتی است.

‏وی با اشاره به تعداد۷ قرارداد نهایی شده در این خصوص افزود: تهیه و تامین شیر الات و اتصالات و لوله های فلزی و غیر فلزی و تجهیزات فنی مورد نیاز از جمله قراردادهایی هستند که مجوزهای عقد قرارداد آنها صادر ‏شده است.

ساختمان‌های ناایمن یاسوج معرفی شدند+اسامی
دنبال کنید

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ادامه داد: مجموع ارزش این ۷ قرارداد حدود  هشتصد و بیست و نه میلیارد ریال است.

 کمالی اضافه کرد: بومی‌سازی، حمایت از ‏ساخت داخل، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتقاء سطح ریسک‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و صرفه‌جویی ‏چشمگیر حاصل از این تولیدات را از مهمترین مزیت‌های این قراردادها است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi